iranestekhdam

ساخت وبلاگ

آرایشگر مو چه مهارت هایی دارد؟

شما چه آرایشگر مرد باشید چه آرایشگر زن، نیاز دارید تا مهارت‌های دستی بالایی را داشته باشید. برای اینکه بتوانید بهترین مدل مو را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورید باید درک عمیقی از سبک‌های زیبایی‌شناختی داشته باشید.

مطلب مرتبط: مشاغل پردرآمد برای بانوان کدامند؟

آرایشگرها برای اینکه بتوانند روندهای مدل دادن و اعمال آن را بر روی سرهای مختلف افراد را داشته باشند، به خلاقیت و سازگاری مدل مو با چهره فرد نیاز دارند.

در شغل آرایشگر، افراد باید ظاهر آراسته‌ای داشته باشند و برای ایجاد حس اعتماد به مشتریان، باید مدل‌های مو جذابی را اعمال نمایند.

از آنجایی‌که آرایشگران در ارتباط مستقیم با مشتریان خود هستند، بنابراین علاوه بر مهارت‌های آرایشگری باید از مهارت‌های بین‌فردی قوی نیز برخوردار باشند. مهارت‌هایی مانند خوب گوش‌دادن و ارزیابی نظرات مشتریان می‌تواند در موفقیت مشتریان کمک شایانی نماید.

  • برای مشاهده آگهی های استخدام آرایشگر می توانید به کاریابی مجازی مراجعه نمایید.

نتیجه گیری
از آنجایی‌که موی همه افراد با یکدیگر متفاوت است، بنابراین مهارت‌های حل مسئله برای اصلاح موی مشتریانی که حالت دادن به آنها دشوار است لازم است. استقامت بدنی نیز برای تحمل ساعت‌های طولانی ایستادن در حین ارائه خدمات به مشتریان نیز از ملزومات شغلی یک آرایشگر است.

منبع: معرفی شغل آرایشگری

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام آرایشگر,آرایشگر مردانه,آرایشگری, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 108 تاريخ : شنبه 30 مهر 1401 ساعت: 12:59

شغل حسابداری

در واقع شغل حسابداری از جمله مشاغلی است که هر شرکت و سازمان برای بررسی امور مالی، حسابرسی بودجه و گزارش‌های مالی خود به استخدام حسابدار نیاز دارد.

مطلب مرتبط: صفر تا صد شغل حسابداری

از آن‌جایی که شغل حسابداری از مهم‌ترین سمت‌های شغلی در یک شرکت است، فردی که به عنوان حسابدار مشغول به کار می‌شود باید بتواند وظایف خود را به درستی و با دقت انجام دهد.

شغل حسابداری مجموعه وظایفی شامل رسیدگی به امور مالی، ثبت و بایگانی اسناد، بودجه و گزارش‌های مربوط به جمع‌آوری اطلاعات از وضعیت مالی یک شرکت یا سازمان است.

فردی که به عنوان حسابدار مشغول به کار می‌شود با توجه به تجربه و مدرکی که دارد می‌تواند به عنوان‌ کمک حسابدار، سرپرست حسابدار یا رئیس حسابداری استخدام شود.

سخن پایانی

برای استخدام شدن به عنوان حسابدار، داشتن حداقل مدرک کارشناسی از رشته‌های حسابداری، اقتصاد یا رشته‌های مرتبط با آن لازم است. شما می توانید برای مشاهده آگهی های استخدام حسابدار به کاریابی مجازی مراجعه نمایید.

منبع: نگاهی بر فرصت‌های شغلی و درآمد شغل حسابدار

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام حسابدار,حسابداری, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 110 تاريخ : پنجشنبه 28 مهر 1401 ساعت: 12:04

کارمند اداری چه وظایفی دارد؟

وظایف و حجم کاری یک کارمند اداری بر اساس بخشی از سازمان که در آن درحال کار است و سمتی که دارد تعیین می‌شود.

مطلب مرتبط: معرفی شغل کارمند اداری و دفتری

اما به‌صورت کلی می‌توان گفت یک کارمند اداری وظایفی همانند موارد زیر را به عهده دارد:

  • پاسخ به تلفن و پیام‌ها و وصل کردن آنها به قسمت مربوطه
  • آماده‌سازی دستورکار جلسات و زمان برگزاری آنها
  • بایگانی و حفظ اسناد

  • بررسی و تکمیل اسناد حسابداری، صورت حساب‌ها، فاکتورها و غیره
  • ارتباط با مشتریان و هماهنگی با آنها
  • هماهنگی فعالیت‌های درون سازمان با سایر واحدها

شما می توانید آگهی های استخدام کامند اداری در بیمارستان و سایر مراکز را در کاریابی مجازی مشاهده نمایید.

سخن پایانی

بدیهی است وظایف کاری سمت‌های رده پایین سازمان، وظایفی تکراری با حجم بالاتر و بدون نیاز به خلاقیت و تصمیم‌گیری هستند و هرقدر به سمت بالای هرم سازمانی و سمت‌های مدیریتی می‌رویم وظایف، تخصصی‌تر و با حجم کمتر هستند و نیاز به قدرت تصمیم‌گیری بیشتری دارند.

منبع: شرح شغل کارمند اداری و بررسی بازار کار آن

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام کارمند اداری,کارمند,انواع کارمند, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 126 تاريخ : سه شنبه 26 مهر 1401 ساعت: 12:20

بررسی درآمد و حقوق کارشناس تولید محتوا

حقوق و مزایای کارشناس تولید محتوا بسته به نوع کار آن یعنی حضوری یا دورکاری متفاوت است. کارشناسان دورکار معمولا به صورت توافقی دستمزد خود را تعیین می‌کنند.

مطلب مرتبط: دورکاری چیست؟ بررسی مزایا و معایب دورکاری

این دستمزد ممکن است بر حسب تعداد کلمات و یا به صورت پروژه‌ای تعیین شود. با این حال حداقل دستمزد یا حق‌التحریر در نظر گرفته شده ممکن است برای هر کلمه از 30 تومان آغاز شود و بر حسب تخصصی بودن آن تا 150 تومان هم برسد.

البته در روند پروژه‌ای به دلیل ماهیت کار این رقم متفاوت است.


در زمینه کار حضوری نیز دستمزد تعیین شده بر اساس نوع شرکت و میزان فعالیت آن متفاوت است. با این حال در شکل حضوری، کارشناسان از برخی از مزایا همچون بیمه، عیدی و برخی از مزایای مناسبتی هم برخوردار می‌شود.

اگر کارجو هستید می توانید در سایت های کاریابی مجازی برای ساخت رزومه اقدام نمایید.

منبع: معرفی شغل کارشناس تولید محتوا

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام کارشناس,کارشناس تولید محتوا, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 233 تاريخ : يکشنبه 24 مهر 1401 ساعت: 12:43

رشته مهندسی برق

به طور کلی رشته مهندسی برق، شاخه‌ای از مهندسی است که به الکترونیک، الکتریسیته، الکترومغناطیس می‌پردازد. فراگیر شدن استفاده از انرژ‌ی الکتریکی در سر تا سر جهان و افزایش نیاز به کار با وسایل و تجهیزات الکترونیکی، این رشته را به یکی از مهم‌ترین زمینه‌های تخصصی علم و صنعت تبدیل کرده است.

مطلب مرتبط: چگونه مهندس برق شویم؟ از معرفی تا استخدام

شاخه های مهندسی برق

رشته مهندسی برق به دو شاخه اصلی تقسیم می‌شود،

  1. طراحی و بررسی سیستم‌های الکترونیکی
  2. طراحی و بررسی سیستم‌های تبدیل انرژ‌ی و انتقال.

البته به بیان ساده‌تر افرادى که در رشته مهندسی برق تحصیل می‌کنند و یا به عبارتی مهندسین برق آینده، از الکتریسیته برای پردازش اطلاعات و یا انتقال انرژی استفاده می‌کنند.

سخن پایانی

با ساخت رزومه از سایت کاریابی مجازی ایران استخدام، پیشینه کاری خود را تقویت کنید و از فرصت‌های شغلی موجود در این زمینه نهایت استفاده را ببرید. در این مقاله قصد داریم که کلیه مفاهیم مربوط به رشته برق را در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

منبع: معرفی رشته برق | بازار کار، درآمد و آینده شغلی

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام مهندس برق,رشته برق, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 147 تاريخ : دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت: 14:17

آینده شغلی مهندسی برق چگونه است؟

پیش‌بینی می‌شود که استخدام کلی مهندسان برق و الکترونیک از سال 2020 تا 2030 به میزان 7 درصد رشد کند که تقریباً به اندازه سرعت متوسط ​​برای همه مشاغل است.

مطلب مرتبط: چگونه مهندس برق شویم؟

بازار کار مهندسی برق
به طور متوسط در طول یک دهه سالانه حدود 22700 فرصت شغلی برای استخدام مهندس برق و الکترونیک پیش بینی می‌شود. در ایران نیز بازار شغلی این رشته مناسب است، زیرا به طور کلی بسیاری از صنایع به برق وابسته هستند و برای راه‌اندازی و پیشرفت صنایع خود به درج آگهی استخدام برای جذب مهندسان برق می پردازند.

جالب است که بازار کار این رشته در ایران برای خانم‌ها نیز به خصوص در گرایش کنترل مناسب و بهتر از سایر رشته‌های مهندسی است. البته این به معنای آن نیست که تمام کسانی که در این رشته به تحصیل پرداخته‌اند سریعا وارد بازار کار شده‌اند.

شما می توانید برای مشاهده آگهی های استخدام خانم کلیک نمایید.

نه تنها اینطور نیست بلکه افرادی هستند که به دلایلی چون عدم مهارت لازم یا تحصیلات در مقاطع پایین، نتوانسته‌اند وارد بازار کار شوند. پس وجود مهارت و تجربه نیز مهم است.

منبع: چگونه مهندس برق شویم؟ از معرفی تا استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام مهندس,مهندس برق, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 130 تاريخ : يکشنبه 17 مهر 1401 ساعت: 12:12

بررسی بازار کار مهندس عمران

استخدام رشته عمران نه تنها در ایران بلکه در همه دنیا رقابت زیادی دارد چون این شغل یکی از ایده‌آل ترین زمینه کاری بوده و رقابت در آن بالا است. اما بازار کاری مناسبی برای افرادی که با مهارت و تجربه بالا هستند وجود دارد.

مطلب مرتبط: معرفی رشته مهندسی عمران و بازارکار آن

حقوق و مزایای مناسب، موقعیت اجتماعی مناسب از جمله‌ مزیت های این حرفه محسوب می شود.

زمینه های استخدام مهندس عمران

زمینه های مختلف استخدام مهندس عمران عبارتند از:

  • استخدام در زمینه انواع سازه ها
  • حمل و نقل مانند ساخت جاده
  • راه آهن یا مسیر فرودگاه و…،
  • بخش های مانند محیط زیست که برای سد بند در مقابل سیل یا آب رسانی به مناطق مختلف کشور و استخدام در زمینه دریایی که مربوط به بندرگاه و دفاع دریایی.

برای اطلاع از بهترین مکان ها برای مهندس عمران در سایر کشورهای جهان بیشتر بخوانید.

منبع: بررسی وضعیت تحصیل و شغلی مهندس عمران در ایران

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام مهندس,مهندس عمران, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 159 تاريخ : پنجشنبه 14 مهر 1401 ساعت: 13:11

پیشنهادهای شغلی بعد از بازنشستگی

افراد پس از بازنشستگی از بیکاری خسته می شوند و ه دنبال شغل پاره وقت و دورکاری و ... می گردندو ما در ادامه به چند مورد از پیشنهادهای شغلی بعد از بازنشستگی اشاره میکنیم:

  • پرورش حیوانات:

برخی از افراد بازنشسته، رابطه خوبی با دنیای حیوانات دارند. آنان از نگهداری و پرورش حیوانات به خصوص حیوانات خانگی لذت می‌برند. از این رو، این شغل نیز می‌تواند شغل مناسبی برای بازنشستگان باشد.

مطلب مرتبط: اخبار مربوط به بازنشستگان

  • بانک‌ها و سازمان‌های دولتی:

بسیاری از بانک‌ها و سازمان‌های دولتی تمایل دارند به دلیل استفاده از مهارت و تجربه بازنشستگان، همچنان از این افراد در بخش‌هایی از کار خود استفاده کنند. زیرا استفاده از جوانان و آموزش آنان ممکن است کمی زمانبر و پرهزینه باشد.

شما می توانید آگهی های استخدام بانک ها و .... را در کاریابی های مجازی مانند ایران استخدام مشاهده نمایید. همچنین می توانید با دانلود فرم خام رزومه، برای خود رزومه بسازید.

منبع: مشاغل مناسب برای افراد مسن و بازنشسته

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام بازنشسته, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 143 تاريخ : سه شنبه 12 مهر 1401 ساعت: 12:04

جاوا چیست؟
جاوا/Java یک زبان برنامه نویسی همه منظوره، مبتنی کلاس و شی گراست. این زبان توسط جیمز گاسلینگ و تیمش در سان مایکروسیستم طراحی شده است و در سال 1995 میلادی به صورت عمومی منتشر شده است.

شما می توانید برای مشاهده آگهی های استخدام برنامه نویس جاوا مشهد، اصفهان و ... کلیک نمایید.

هدف از زبان برنامه نویسی جاوا
هدف از ساخت این زبان این بوده که دستگاه‌های الکترونیکی بتوانند به راحتی با هم تعامل و ارتباط داشته باشند. البته این روزها استفاده از جاوا تنها به همین مورد محدود نمی‌شود. بد نیست بدانید که این روزها توسعه و نگهداری از جاوا تماما در کمپانی اوراکل انجام می‌شود و تمامی بروز رسانی‌هایی که می‌بینید زیر نظر این شرکت انجام می‌شوند.

مطلب مرتبط: معرفی شغل و زبان برنامه نویسی جاوا

علت تفاوت جاوا با سایر زبان ها
ساختار این زبان به گونه‌ای توسعه داده شده است که شما بتوانید آن را هر جایی بنویسید و در هر بستری اجرا کنید، بدون اینکه نیاز باشد نگرانی در مورد زیرساخت‌های معماری کامپیوتری داشته باشید. همین موضوع باعث شده که جاوا از دیگر زبان‌ها تفاوت چشمگیری داشته باشد و کاملا متمایز باشد.

سخن پایانی

اگر به دنبال فرصت های شغلی استخدام برنامه نویس جاوا هستید به کاریابی های مجازی مراجعه نمایید. همچنین می توانید از ساخت رزومه نیز استفاده کنید.

منبع: معرفی شغل برنامه نویس جاوا

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام برنامه نویس,برنامه نویس جاوا, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 138 تاريخ : يکشنبه 10 مهر 1401 ساعت: 12:50

نحوه استخدام در شغل برنامه نویسی لاراول
شرط اصلی موفقیت در شغل برنامه نویس لاراول داشتن مهارت و تجربه کافی است. اگر در این شغل مهارت داشته باشید می توانید به فرصت های شغلی زیادی دست یابید.

مطلب مرتبط: شغل های مرتبط با برنامه نویسی لاراول

برای استخدام در شغل برنامه نویس لاراول، روش‌های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال در شهر تهران می‌توانید ابتدا از طریق گذراندن دوره کارآموزی لاراول تهران اقدام کنید.

شما می توانید برای مشاهده آگهی های استخدام کارآموز لاراول کلیک نمایید.

برخی شرکت‌ها برای پذیرش نیرو در این شغل، یک آزمون ورودی برگزار می‌کنند. امکان اطلاع از سؤالات استخدامی لاراول در سایت ایران استخدام وجود دارد.


برنامه نویس laravel همچنین می‌تواند در صورت تبحر و مهارت کافی به صورت دورکاری، برای پروژه‌های مختلف اقدام به کار کند. انجام پروژه‌های دورکاری لاراول در صورتی امکان‌پذیر که فرد نسبت به مهارت‌های خود در سطح بالایی قرار داشته باشد.

سخن پایانی
برای ورود به این شغل می توانید با استفاده از سیستم رزومه ساز رایگان ایران استخدام ابتدا برای خود رزومه حرفه ای بسازید سپس برای کارفرما یا شرکتی که به درج آگهی استخدام در این زمینه پرداخته اند ارسال کنید و از این طریق جذب بازار کار شوید.

منبع: معرفی شغل برنامه نویس لاراول

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام برنامه نویس,برنامه نویس لاراول, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 111 تاريخ : شنبه 9 مهر 1401 ساعت: 12:32

مشاغل مناسب برای افراد درونگرا

شغل‌های فردی بسیاری وجود دارد که افراد درونگرا می‌توانند در آن به آرامش و درآمد برسند. شغل‌هایی که محیط آرام و بی‌سروصدایی داشته باشند و افراد درونگرا بیشتر شنونده باشند تا گوینده.

مطلب مرتبط: مشاغل ایده آل برای افراد درونگرا

حسابداری

حسابداران مسئول سازماندهی، پردازش و گزارش فعالیتهای مالی شرکت هستند. کارهای روزانه یک حسابدار عبارتند از:

  • تحقیق در مورد استانداردهای جدید حسابداری
  • نوشتن گزارش های مالی
  • ارائه اطلاعات مربوط به بودجه
  • دادن حساب ها
  • بررسی صورت های مالی است.

شما می توانید برای مشاهده آگهی های استخدام حسابدار کلیک نمایید.

حسابداران معمولا در یک تیم به صورت فشرده کار می کنند، که این تیم متشکل از مدیر حسابداری و سایر حسابداران است.

این روزها اکثر موقعیت‌های شغلی حسابداری نیاز به داشتن مجوز ندارد. اما اگر بخوایید به عنوان یک حسابدار رسمی فعالیت کنید، باید بعد از گرفتن مدرک لیسانس خود اقدام نمایید.

مطلب مرتبط: معرفی شغل حسابدار

کاریابی مجازی ایران استخدام با درج آگهی استخدام مربوط به شخصیت افراد درونگرا، آنها را در رسیدن به کار مناسب خود راهنمایی می‌کند.

منبع: معرفی 10 شغل پردرآمد و مناسب برای افراد درونگرا

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,استخدام حسابدار,شغل افراد درونگرا, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 205 تاريخ : چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت: 12:41